Fuji-jager

19 november 2019 - Tokyo, Japan

Nu ik hier al wat maandjes rondloop, heb ik een ding van de Japanners in ieder geval overgenomen. De liefde voor Mount Fuji. Op het begin vroeg ik me altijd af hoe ze überhaupt het verschil zagen tussen Mount Fuji en alle andere bergen die je onderweg in de trein tegenkwam. Maar inmiddels ben ik ook een expert. Niet zo zeer door het beklimmen van de berg. Want dan juist krijg je eigenlijk geen goed idee van het uitzicht op de berg, maar juist door de bezoekjes aan de regio's rondom de berg.

In de eerste twee weekenden van november was er erg zonnig weer voorspeld, dus ik besloot om in deze weekenden op pad te gaan voor nog wat kiekjes van Fuji-san. Het eerste weekend ging ik naar Kawaguchi - beter bekend als de regio van de Fuji Five Lakes. Het weekend erna stond Hakone op de planning. Deze bestemming is een top toeristische attractie met veel hotels, rondvaartboten, toeristische treintjes, etc. Geen wilde verhalen van mijn belevenissen daar. Maar wel genoeg plaatjes van Fuji-san - zie de sectie Foto's (Fuji Five Lakes + Hakone).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marleen Steenbergen:
    Supermooie foto's!!
  2. Karin Verheijden:
    19 november 2019
    Prachtig Inge. En wat goed dat je zo optimaal van het land geniet door er steeds op uit te gaan en te ontdekken. Blijf genieten en updates sturen!
  3. Sandy:
    19 november 2019
    Japan stond al super hoog op mijn wensenlijstje, je foto’s zorgen dat het met stip op 1 blijft! Super veel plezier nog Inge
  4. Esther:
    22 november 2019
    Wat een prachtige foto’s en mooie omgeving. Mooi ook om vanaf het water mount Fuji te bekijken. Geniet er nog van aankomende weken!